Analizy danych – poprawa działań firmy w branży medycznej i farmaceutycznej

Analizy danych – wdrażanie nowych rozwiązań biznesowych dla branży medycznej i farmaceutycznej

Szeroka oferta produktów w branży medyczno-farmaceutycznej generowana przez duże zapotrzebowanie rynku, jak również różnorodność odbiorców produktów i usług: pacjentów, środowisko lekarskie, kliniki, apteki, małe gabinety lekarskie, innych specjalistów pracujących w służbie zdrowia; sprawia, że przedsiębiorcy muszą decydować o wdrażaniu coraz nowszych rozwiązań w zakresie marketingu, sprzedaży, PR-u, obsługi klienta. Decyzje dotyczące tych sektorów odbywają się na podstawie wielopoziomowej analizy danych gromadzonych przez przedsiębiorstwa.

 

Eksperckie Analizy danych w Centrum Badawczo-Rozwojowym BioStat®

Zaawansowane analizy danych realizowane przez Centrum Badawczo-Rozwojowe BioStat®  pozwalają na zainicjowanie nowych działań, celem zwiększenia zysków ze sprzedaży produktów i usług. Najważniejszym elementem w procesie sprzedażowym jest klient. Jego lojalność w stosunku do marki, którą reprezentujemy, jak również jego możliwości finansowe dają nam wgląd w sposobność działań, jakie możemy podjąć dla poprawy sytuacji firmy i ustabilizowania jej pozycji w branży.

Dzięki zaawansowanym metodom statystycznym oraz matematycznym, wykorzystywanym w nauce, takim jak:

  • modele sprawdzające prawdopodobieństwo odejścia klienta od marki,
  • modele weryfikujące lojalność klientów w stosunku do marki, produktów i usług,
  • modele weryfikowania klienta pod kątem niewypłacalności i zagrożeń z jego strony,
  • modele ryzyka nadużyć ze strony klientów,
  • rokowanie sprzedaży,
  • określanie ryzyka umieralności;

analizy danych zostają ukierunkowane wprost do celu badań i zgłaszanych potrzeb klienta. Pierwotna jałowość pozyskanych informacji w postaci samych danych liczbowych nie wnosi żadnych zmian dla ewentualnych zmian w strukturach działań firmy. Dlatego też, tak ważny jest dobór odpowiednich metod analizy danych. Jeśli jako właściciel chcesz pozyskać nowych klientów – sprawdź lojalność obecnych konsumentów Twoich produktów, abyś nie stracił na zmianach w czasie ewentualnego kryzysu.

Sprawdź, co może zagrozić Twoim aktualnym planom sprzedażowym i jaki ma na to wpływ aktualna sytuacja gospodarcza oraz kondycja branży.

 

Podejmuj trafne decyzje dzięki przeprowadzeniu analizy danych

Wybór trafnych rozwiązań, odpowiednich partnerów biznesowych lub kontrahentów w sektorze medyczno-farmaceutycznym może decydować o „być”, albo nie być. przedsiębiorstwa na rynku. Aby podejmować najlepsze decyzje, efektem których będzie osiąganie zysków, rozpoznawalność marki wśród klientów i wyprzedzenie konkurencji. Zmiany zaczynają się od wskazania zapotrzebowania i zebrania posiadanych informacji. Cały proces analizy danych pozostaw specjalistom BioStat® - wieloletnie doświadczenie we współpracy z liderami biznesu medyczno-farmaceutycznego oraz najlepszymi jednostkami naukowymi w Polsce.